Verzending en bezorging

Ons streven is om jouw bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. Onder normale omstandigheden worden bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag verzonden en de volgende werkdag geleverd. Het kan wel eens gebeuren dat het pakket(je) er langer over doet dan één werkdag door drukte of een sorteerfout bij de vervoerder. In dit geval raden we aan goed de track&trace in de gaten te houden, zo weet je precies wanneer het pakket bezorgd gaat worden. Avyna is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van (te) lange levertijden. Wij verzenden onze pakketten met vervoerders DHL, DPD, Van Spreuwel Transport en PostNL (alleen brievenbuspost). 

Op het moment dat jouw bestelling is overgedragen aan de vervoerder ontvang je een email met een track&trace code, behalve als jouw zending via de brievenbus verstuurd wordt. Vaak worden pakketten pas 's nachts in het sorteercentrum of depot gesorteerd, waarna de tacking meestal de volgende ochtend zichtbaar wordt. Het bijwerken van de track&trace kan tot 24 uur duren. 

Pakketjes binnen Nederland die voor 15:00 besteld zijn, worden normaal gesproken de volgende werkdag geleverd. Verzenden van pakketten naar België, Duitsland en Frankrijk duurt gemiddeld tussen de 1-3 werkdagen. Voor overige landen binnen Europa kan dit proces ongeveer 3-7 werkdagen duren. Indien je je bestelling na 15:00 plaatst, wordt dit de volgende dag verwerkt door ons en kun je jouw pakket twee dus niet de dag erna, maar twee dagen later verwachten.

Bestelling van een trampoline/voetbalgoal

Voor bestellingen welke een trampoline en/of voetbaldoel bevatten maken we altijd eerst een leverafspraak. Dit proberen wij altijd eerst telefonisch. Nadat de bestelling is geplaatst, kun je een telefoontje van ons verwachten. De verpakkingen van onze trampolines en voetbaldoelen zijn erg groot en zwaar. Om die reden willen we er zeker van zijn dat er iemand aanwezig op moment van levering of dat het pakket ergens weggelegd mag worden. Voor het maken van een leverafspraak gebruiken we het telefoonnummer en/of emailadres dat is aangegeven tijdens het bestellen. Vervolgens kun je zelf aangeven op wat voor dag het uitkomt dat wij de de bestelling leveren. 

Voor andere producten zoals trampoline onderdelen, accessoires en springkussens maken we geen leverafspaak. Deze worden doorgaans verzonden met DHL of DPD en hierbij ontvang je altijd een track&trace code.

Pre-orders

Op onze website kan je terugvinden of het gewenste product op voorraad is. Is het product niet op voorraad? Dan staat er in de meeste gevallen een verwachte leverdatum bij en kan het product besteld worden als pre-order. Als je een pre-order hebt besteld, kan je de verwachte leverdatum terug vinden in de bevestigingsmail van je bestelling. Pre-orders worden vanzelfsprekend pas geleverd op het moment dat het product daadwerkelijk bij ons in het magazijn op voorraad is. De verwachte leverdatum indicatief en kan iets afwijken.

Verzendkosten

Wij bieden GRATIS verzending voor alle bestellingen vanaf €25,- binnen Nederland. Voor pakketten met een lager totaalbedrag dan €25,- betaal je verzendkosten. Ook voor bestellingen buiten Nederland betaal je verzendkosten, afhankelijk van bestemming en gewicht van het pakket. Je kunt de verzendkosten zien op het moment dat je de gewenste producten in jouw winkelwagen hebt geplaatst en het land van bestemming hebt aangeklikt.

Bestelling ophalen

Uiteraard is het ook mogelijk om je bestelling GRATIS bij ons op te komen halen indien het product op voorraad is. Indien je wenst de bestelling op te halen in ons magazijn kan je een notitie ingeven tijdens het bestelproces. Ook er kan een mail gestuurd worden naar sales@avyna.eu met het gewenste product/de gewenste producten, en aan te geven dat je de bestelling wil ophalen in ons magazijn. Wij vragen om vooraf te betalen in het geval je de bestelling op wil halen.