Verzending en bezorging

Ons streven is om jouw bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. Onder normale omstandigheden worden bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag verzonden en de volgende werkdag geleverd bij de klant. Het kan wel eens gebeuren dat je pakket(je) er langer over doet dan één werkdag door bijvoorbeeld drukte of een sorteerfout bij de vervoerder. In dit geval raden we aan goed de track&trace in de gaten te houden, zo weet je precies wanneer het pakket bezorgd gaat worden. Avyna is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van (te) lange levertijden. Wij verzenden onze pakketten met vervoerders DHL, DPD en Van Spreuwel Transport. 

Op het moment dat jouw bestelling is overgedragen aan de vervoerder ontvang je een email met een track&trace code. Vaak worden pakketten pas 's nachts in het sorteercentrum of depot gesorteerd, waarna de tacking pas zichtbaar wordt. Het kan dus voorkomen dat de tracking van jouw pakket nog niet meteen zichtbaar is. Dit kan tot 24 uur duren. 

Pakketjes binnen Nederland worden normaal gesproken de volgende werkdag geleverd. Pakketten naar België, Duitsland en Frankrijk duren gemiddeld tussen de 1-3 werkdagen. Voor overige landen binnen Europa kan dit proces zo'n 3-7 werkdagen duren.

Trampoline orders

Voor orders welke een trampoline bevatten maken wij, na binnenkomen van de order in ons systeem, een leverafspraak met de klant. De verpakkingen van onze trampolines zijn erg groot en zwaar. Om die reden willen we er zeker van zijn dat er iemand aanwezig op moment van levering of dat het pakket ergens weggelegd mag worden. Op die manier kunnen we ook dit soort leveringen garanderen. Voor het maken van een leverafspraak gebruiken we het telefoonnummer en/of emailadres dat is aangegeven tijdens het bestellen. Vervolgens kun je zelf aangeven op wat voor dag het uitkomt dat wij de de bestelling leveren.

Trampoline onderdelen, zoals springmatten, trampoline randen, veren, accessoires en andere kleine pakketten worden doorgaans verstuurd met DHL of DPD. Hiervoor maken wij geen leverafspraak.

Pre-orders

Op onze website kan je terugvinden of het gewenste product op voorraad is. Is het product niet op voorraad? Dan staat er in de meeste gevallen een verwachte leverdatum bij en kan het product besteld worden als pre-order. Als je een pre-order hebt besteld, kan je de verwachte leverdatum terug vinden in de bevestigingsmail van je bestelling. Pre-orders worden vanzelfsprekend pas geleverd op het moment dat het product daadwerkelijk bij ons in het magazijn op voorraad is. Daarnaast is de verwachte leverdatum indicatief en kan dus afwijken.

Verzendkosten

Wij bieden GRATIS verzending voor alle bestellingen vanaf €25,- binnen Nederland. Voor pakketten met een lager totaalbedrag dan €25,- betaal je verzendkosten. Ook voor bestellingen buiten Nederland betaal je verzendkosten, afhankelijk van bestemming waar het pakket naar toe moet en gewicht van het pakket. Je kunt de verzendkosten zien op het moment dat je de gewenste producten in jouw winkelwagen hebt geplaatst.

Bestelling ophalen

Uiteraard is het ook mogelijk om je bestelling GRATIS bij ons op te komen halen indien het product op voorraad is. Let op: deze optie hebben wij niet beschikbaar tijdens het bestelproces. Voor een bestelling die u wenst af te halen dient u een email te sturen naar sales@avyna.eu met het gewenste product/de gewenste producten, en daarbij aan te geven dat u de bestelling wil ophalen in ons magazijn. Wij vragen om vooraf te betalen in het geval je de bestelling op wil halen.